Akademiska sjukhuset !

2010-11-05 @ 21:18:16
Har varit till Akademiska hämtat önskelistan över vilka tidningar dom vill ha och läsa.

Fick träffa min kontaktperson Karin som är avdchef på Onkologen,
mycket uppskattat att se och träffa personen som man pratat med så mycket både i telefon och via mail.
Var även till 95 A, en barnavdelning med barn som drabbats av olika jobbiga sjukdomar.

Dessa barn är verkligen modiga hjältar, som genomgår mer än någon borde göra.
Jag hade med mig en liten gåva, en fullproppad kasse med nya tidningar och även där fick jag träffa min kontaktperson som även hon är avdelningschef, (vi kommer ha ett samarbeta resten av året, mer information i morgon). Dessa tidningar kommer att användas som motivation att kunna och orka klara av de tuffa behandlingar och prover som dessa barn genomgår !
Jag kände mig rörd över att våran lilla gåva mottogs som om det var en jätte gåva !


Efter dessa besök fick jag ny energi, vi måste gör något även för dessa barn !
Ha det bra och tack för allt !
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0