Har fått bra pris på saker till Lekterapin !

2010-11-11 @ 23:42:12
Har lyckats fått bra pris på olika saker till LEKTERAPIN !
GINZA ger oss bra rabatt
på de redan bra priserna på DVD-filmerna!

Beställningen är gjord och nästa vecka kommer dom !
Ska åka med dom i början av december när jag är ledig.
VI får rabatt på ytterligare en beställning som jag planerat,
den lämnar vi strax innan jul.
Rabatt på leksaksinköpen är ordnad.
Vi kommer köpa nästan alla leksaker där.
Har även kontaktat ett stort varuhus
som jag hoppas nappar på mitt erbjudande.
OM dom gör det ska jag göra en speciell presentation om det.
Hoppas på svar i morgon.
Hoppas nu att vi kan sälja mer REZTART
så att vi kan handla mycket
som vi kan ge barnen på sjukhuset !

Ha det bra och sprid gärna information om denna insamling !

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0